Torba na duże zakupy, bo na plażę jeszcze za zimno...



Wykonana na szydełku nr 5 wg wzoru opublikowanego na You Tube przez Jolę Mazurek. Koleżanka Magda - doskonała dziewiarka - zrobiła sobie podobną i zakochałam się w jej torbie od pierwszego wejrzenia - po prostu musiałam też taką mieć. Rzuciłam swój projekt, kupiłam bawełniany sznurek i zaczęłam walkę z szydełkiem. To była prawdziwa walka, ponieważ stawiam dopiero pierwsze kroki na szydełku i nie jest mi łatwo, na szczęście wszystko wyszło ładnie, a ja - dzięki cudownemu tłumaczeniu wzoru przez Jolę Mazurek - wyszłam zwycięsko z tej walki i jestem posiadaczką wymarzonej torby! Dodatkowo mam satysfakcję, że wykonałam ją samodzielnie. Dziękuję Magdo za inspirację, jesteś cudowna! A Joli dziękuję za takie wyjaśnienia wzoru, że nawet ja sobie poradziłam z szydełkiem :)

Zużycie 510 g. sznurka Macrame Cotton Yarn Art (motek 250g. - 225m) tj. ok. 460 m.


Komentarze

Popularne posty