Kapturzasty kardigan ...


Na specjalne zamówienie, z chęci posiadania ciepłego, miękkiego otulacza takiego do miziania, powstaje własnie długi kardigan z Big Merino od Dropsa.

Druty nr 5,5; rękaw - druty nr 5
100 % wełna merynosa
Kolor 03

Ścieg jersey, plisa z przodu, pod pachami i kaptur wzorem francuskim;

Sweter wykonuję metodą od góry do dołu, bez zszywania, projekt własny.
Zaczęłam od prowizorycznego łańcuszka przy dekolcie i zrobiłam reglan, następnie rozdzieliłam oczka na rękawy i zeszłam kilka cm poniżej pachy - zostawiłam oczka na drucie; aby nie walczyć potem z ogromnym swetrzyskiem zaraz po zakończeniu reglanu i rozdzieleniu oczek zabrałam sie za rękawy - tu nie obyło się bez prucia, bo pierwszy okazał sie za szeroki i nie spełniał moich oczekiwań :)
Po wykonaniu rękawów nabrałam ponownie oczka dekoltu z prowizorycznego łańcuszka i wykonałam kaptur. Następnie wróciłam do pozostawionych na drucie oczek (etap na zdjęciu) i teraz już lecę prosto w dół aż do porządanej długości... A ma być długi więc trochę to potrwa... Czy będą kieszenie? - zastanowię sie jeszcze...

Komentarze

Popularne posty