Włóczka z odzysku - prostowanie parą

Włóczka z odzysku

Może komuś przyda się ten wpis - postanowiłam przerobić mój Lapponiajacket na wersję jeszcze prostszą w formie, wykonaną ściegiem francuskim, sprułam więc moją robótkę i poniżej chciałabym pokazać efekt prostowania włóczki z odzysku.

Nawijam taką włóczkę na coś, co pozwoli, by para swobodnie przez nią przechodziła - w tym przypadku doskonale się u mnie sprawdziła podkładka kuchenna. Włóczkę poddaję działaniu pary... 

Włókna wyraźnie się prostują i nabierają puszystości zwiększając swoją objętość

Przed prostowaniem:


Po prostowaniu:











Czekam, aż włókna wyschną i nawijam je w luźne motki. Na zdjęciu poniższym widać różnicę jak wygląda 100 g włóczki przed i po prostowaniu:

Myślę, że warto włożyć ten wysiłek jeśli chcemy pracować z włóczką z odzysku.


Komentarze

Popularne posty